Crn_neva Bebeğim 2 ay 20 günlük bugün sağ kalça çokıkşığı var denildi iki bez kullan yarın ortapediye git dedi nspcam bilmiyorum
QueenMommm Crn_neva bizdede aynı sorun olduğunu söylediler 2 ay coft bez takın sonra kontrole gelin dediler 5,5 aylıkken gidicez