Avent pompa kullaniyorum basladiginda fiskirarak geliyor 20 cc falan. Sonra birden duruyor gelmiyor bi damla bile. Elimle sıkıyorum geliyor. 5 dk sonra pompayla yine deniyorum. 5-6 kez fiskiriyor yine kesiliyor. Ne yapicam🤦🏻♀️ 1 saattir anca 60 cc cikti. Ama bebegim emerken gayet guzel sut geliyor doyuyor. Anlamiyorum.