Kızlar diğer hesabımın sifresini unuttum. Yeni açtım bunu.
Ben yeni doğum yaptım bebeğim 3,5 aylık geçen ay adet gördüm bu ay hala gelmedi. İlk dogumum da 3. Ay da adet oldum ve düzenli günü gününe adet oldum. Bu ay 7 gün gecikti. Normal midir?
Tekrar hamile olabilir miyim?