161525 avmlerde de emzirme odaları oluyor, ben parkada gittim örttüm emzirme örtümü emzirdim cafedede aynı şekilde tabikide şaşkınlıkla ve tuaf şekilde bakan “kadınlar” oldu hiç gocunmayın çocuğunuz herşeyden daha önemli her yerde emziririm kendinizi kasmayın dert etmeyin alın emzirme örtünüzü hiçbir yeriniz gözükmüyor zaten unutmayın ki emzirmek dünyadaki en normal ve en kutsal şey 🤍