Bir akraba çocuğun annesi çalışıyor diye torununa bakıyor gündüzleri. Çocuk 3 aylık. Annesi süt bırakıyor ama çabuk bitti. Gözümün önünde hazır inek sütünü sulandırıp şekerle karıştırıp biraz pişirdi ve bebeğe içirdi. Hala elim ayağım titriyor. Yapma bak ben mama vereyim dedim kabul etmedi ben hep veriyorum çocuklarımı da böyle büyüttüm diye. Annesine de söyledim gelince hiç oralı olmadı annem en iyisini bilir modunda. Allah aşkına normal mi ya? Ayrıca maddi durumları da gayettttt iyi mamanın da bezin de en alasını da alırlar.