Benim bebeğim 1ay önce covid geçirdi ondan sonra ishal oldu ishal olunca gelen hafta doktora çıkardık kan değerleri düşük geldi bir değer var NE diye o düşük olunca bir üniversite hastanesine gidin dediler . Orda doku tipleme testi yapıldı temiz çıktı.Geçirdiği enfeksiyonlardan ötürü böyle olmuş olabilir ama tedbiren bu testler yapılmalıymış . Şimdi 2 hafta bekleyeceğiz kendi kendine yükselmesini . 2 hafta sizce bir cocugun kendini topalaması için yeterli mi ? Doktorun bize verdiği süre bu.