Arkadaslar merhaba benım oğlum 38+6 da 2920 gr olarak doğdu hastane çıkışı hemen 2600 e düştü. Malesef kilo alımı cok yavaş şuan 3 aylık oldu 4400gr hala. Kaç doktora gittiysek kilo düşük takip edelim diyo kimse şunu yap bunu yap demiyor anlamadım. Benım bununla ilgili yapabileceğim birsey var mo tavsiye verebileceğiniz. Mama ilk haftalar aldı şuan yemiyor yese bile 45cc en fazla