Bebegim 1.5 aylık, gece uyandırınca çok iyi emiyor ama gündüzleri 2 dk emiyor kendini geri çekiyor ağlıyor. Doyup duymadığını anlamıyorum hep elini emiyor. Kontrollerde kilo alımı iyi doktor mama verme diyor ama ailelerimiz aç kalıyor ememiyor diye baskı yapıyor mama vermelimiyim sizce aç olduğu için mi ağlıyor 😞😞