Oğlum 3 yaşına 1 ay kaldı. Sürekli parmak emiyor hep. Uyurken otururken çizgi film izlerken yani aklınıza gelebilecek her zaman. Doğdğundan beri bununla uğraşıyorum. Acı biber. Acı öje, sabir taşı, yara bandıyla bantladım. Herşeyi yaptım bırakmıyor. Bazen beni duymuyor. Yerde yatıp emiyor. Sanki ben ona bişey söylemiyormuşum gibi kendinden geçiyor. Nolur benim gibi anneler varsa siz nasıl bıratırdınız