Selamlar herkese 💐 Bugün çok canım sıkıldı. Saçlarıma gölge yaptırmak istiyorum. Bulunduğum yerde 2 kuaför var. İkiside bebeğim var durmaz diye kabul etmedi.bebeğim 7 aylık. Durmadığı yerde alır örtünün altına emziririm dedim ağız burun kıvırdılar. Eşim çalısıyor bırakacak insanım olsa zaten bebekle gitmem. Çok zoruma gitti içime oturdu😔 Siz peki beraber gittiniz mi hiç ?