Kızım yarın 5,5 aylık olacak, yarın başlıyoruz. Aslında daha erken başlayacaktık ama kilo alımı iyi diye bi 10 gün öteledi doktorumuz. Ama bizim doktorumuz biraz daha farklı bir menü verdi bize. İlk gün sadece sabah 1/4 elma suyu üzerine emzirme, ertesi gün yarım elma suyu ve emzirme sonraki gün tam elma suyu ve emzirme yok o öğünde. Sonraki günlerde elma suyuna havuç suyu ekliyor, sonra keçi sütünden yoğurt sonra çorba eklene eklene gidiyor. Bakalım yarın çeyrek elma suyu ile başlayacağız:)