Kızlar iyi akşamlar, bebeğimi 34+3′te sezaryan doğum ile dünyaya getirdim . Sarılık geciriyor . Dolayısıyla sürekli uyku halinde . Beni bazen silikon başlık ile bazen de başlıksız emiyor . Emdikten kısa sure sonra ağlayarak huzursuzlaniyor tekrar emziriyorum bu defalarca devam ediyor . 13 günlük olduk , doktorun önerisi üzerine mama ile de destek veriyorum . Bugün ilk defa mamadan sonra kustu , emzirme sonrası da iki defa kustu. Ağzından süt gelmesine rağmen doymamış gibi meme aramaya ve ağlamaya başladı . Sutumun yettiğini düşünüyorum ama neden bu şekilde oldu bilmiyorum. Bebisinde bu durumu yaşayan var mı?