oglumuz01 ya bana dr lansiyon yazmıştı bende esime alma gerek yok demiştim neyse diger ilaclari almis gelmiş o zaman hametan nedir bilmiyorum almış meger pişik icinmis kendi kendime soyleniyorum alma dedim yine almış diye bende göğsüme suruyodum sonra emzirirken yikiyodum yalnislikla olsada çok ise yaramıştı 😁