Tospiktospikcanimarkadasim Hanımlar merhaba dün 6. Ay aşısı yaptırdık herhangi bir sorun yoktu ama bu sabah oğlumun bacağında aşırı şişme ve kızarıklık var dokunduğumda taş gibi ve sert ama bebeğim huysuzlanma veya ağrısı yok gibi. Sabah hemsireyi aradım söyledim gayet sakin bi şekilde normal dedi ama gördükçe içim gidiyor bide sanki bant yapıştırıp çekmiş gibi uzun bir şerit halinde kızarmış normal mi bu yoksa doktora götürmeli miyim yardımcı olabilir misiniz çok endişeleniyorum 😥😞 https://imgyukle.com/i/E4Meov https://imgyukle.com/i/E4M3Lx
Zyneepemree Tospiktospikcanimarkadasim bizde de aynısı oldu ebeye sorduğumda soğuk kompleks yapın dedi 2 gün sürdü bebeğim sürekli ağlıyordu ağrı yaptı sanırım ben calpol verdim ağrısını kessin diye şimdi iyiyiz çok şükür
kuzey-21 Tospiktospikcanimarkadasim soğuk kolanya ile pamukla masaj yapın o bölgeye. Şişliği ve kızarıklığı gidiyor hemşire söylemişti bana. Dolapta kolonya bekletirim hep o günden beri.
cikolatahurma Tospiktospikcanimarkadasim bizde geçen hafta yaptık hiçbir şey olmadı ne şişme ne kızarıklık napmışlar ki böyle olmuş.
Tospiktospikcanimarkadasim Zyneepemree çok geçmiş olsun bizimki de iyileşir inşallah çok bir ağrı belirtisi yok ama altını açtıkça kaşımak istiyor
Tospiktospikcanimarkadasim Zyneepemree sizde de bizimkisi kadar bariz şişlik var mıydı bu bayağı şişti çünkü
Zyneepemree Tospiktospikcanimarkadasim tam belli olmuyor ama vardı elimi değdirdiğimde o şişliği hissediyordum zaten aşıdan önce ebe olabileceğini söylemişti bende çok korktum çünkü inanılmaz derece ağlıyordu ama bizimki 2 güne geçti
Tospiktospikcanimarkadasim Zyneepemree anladım canım inşallah bizimkisi de çabucak geçer teşekkür ederim
Tospiktospikcanimarkadasim kuzey-21 evet sabah ve akşam yaptım ama yaptığım hali bu hal inşallah iner
Tospiktospikcanimarkadasim cikolatahurma ya bende anlamadım her zaman aynı hemşire yapar tecrübeli de bi kadın ilk defa oldu yaparken yanındaydım ters bisey yapmadı ama bebeğimin vücudu almadı sanırım anlamadım gitti bende 😞
kuzey-21 Tospiktospikcanimarkadasim baya kızarmış biraz daha devam edin geçmezse doktorunza götürün yine de. Önlem almakta fayda vardır. Geçmiş olsun
Tospiktospikcanimarkadasim kuzey-21 bugün kızarıklık biraz geçmiş ama hala var şişlik ve sertlik hala duruyor sanırım geçecek inşallah diyelim. Teşekkür ederiz