Alptugba bende sizin gibi yapıyordum. Ama homend markasının çaycısı var konuşan çaycı yazarsanız çıkar 40 derece mama ısısı var . Önce 100 derecede kaynatıyorum ilk etapta su sıcak oluyo. İlk mamayı ılıştırırak yapıyorum ama sonraki mamasına kadar soğuyor . Basıyorum mama tuşuna 2 dk da su istediğim sıcaklıkta . 1,5 litre su gün boyu yetiyor tabi . Gece yatmadan da tekrar kaynatıyorum..😊