Canlar bişey sorucam. Aralık 21 de doğum yaptım hâliyle havalr hep soğuktu. Hiç dışarıya çıkamadık oğlum 3 ay 10 günlük. 3 gündür dışarıya çıkariyim hava alsın alışsn güneş görsün diyorum ama bir dakıka bile kalamıyoruz kıyameti koparıyo ağlaya ağlaya. Güneş değince yüzüne kıvranıp huzursuz oluyo gözünü açamıyo. Hafif bi esinti olunca nefes alamıyo. Şunu sorcam bu şekilde devam edersem her gün sonunda alışır mı.. yoksa böyle olduğu için sürekli böylemi kalır. Hiç çıkmadığımz için böyle tepkiler veriyo dimi. Alışır mı acaba dışarys yoksa çıkınca ağlayan bebeklerden mi buda 🤔👀