Merhaba hanımlar bebeğim 1 hafta önce grip olmuştu doktor kontrolünde antıbıyotık kullanmıştık iyi oldu boğazı ama bugün terlemeye başladı resmen su içinde kalıyor değiştirıyorum kıyafetını yada havlu koyuyorum ve titriyor üşüyor elleri ayakları buz gibi ama ateşimiz yok çok şükür yani evin ısısı da normal ne yapmalıyım