Kızım 27 aylık oldu ve 2 ve 3 kelimeli cümleleri söylemeye çalışıyor söyliyemesede dünden beri isteğini yaptığımız herşeyden sonra teşekkür anne diyor ağzını yüzünü mıncırmamak için zor duruyorum😂😂var mı sizinde böyle ağzını yüzünü mıncırmak istediğiniz anlar😂