Merhaba hanımlar forumda sessiz takipciydim ilk defa yazıyorum kızım 20 aylık son zamanlarda çok değişti gelişim dönemi biliyorum ama herşeyi çıldırmıscasina bağırarak istiyor insan içine çıkmaya çekiniyorum herşeye hayır diyor inatlasiyor bilmiyorum ben mi birşeyleri yanlış yaptım dönemsel belki de ama çok üzülüyorum 😔