Melikeceylin Mrhb benim bebegim emzige bi alisamadi gitti kusacakmis gibi yapiyo agzina verdimde bu yuzden surekli meme emzik gibi kullanio dakka basi bana onerebilceniz biseler varmisdir 😞
Esraelzan Melikeceylin benim ki de aynıydı hatta bir kaç kez cok ısrarlı olduğum icin kusmustu nuk un emziğini almıştım ama tövbe tutmadı sonra bir tavsiye üstüne Philips awent aldim allahım o tutamayan çocuk cok şükür ilk verişte tuttu ve ben rahat ettim simdi de emziksiz yatmıyor 😀
CerenLiya Melikeceylin canım malesef benim kızda almadı. Simdi 5.5 aylık yılmadan denedim her emzik modelini denedim yok almıyor benimki
Sedaahmet Melikeceylin benim oglum 3 ay 13 günluk . Doğduğundan beri her türlü emzigi verdim ama tutmadi. Hala da deniyorum acaba tutarmi diye .yok almıyor. 🤷♀️ emzik sevmiyor bizim oğlan demekki.
Plasentes Esraelzan canım Philips avent kaç aylık olana kadar var büyüdükçe yok diye duydum benim bebeğim 5 ay 20 günlük nuk kullanıyoruz ama avente geçmek istemiştim
Eftal Bazi bebekler oyle demek ki Benim oglusum da emerek uyumaya alisti. Emzik almadigi gibi biberon da almiyor agzina plastik deyince yüzü burusuyo hemen
Hanzadelina Bende her marka emzik denedim be hiç birini tutmadı, çok yoruluyordum artık sürekli memede, en son philips avent aldım, ilk denemede tuttu tabi şok oldum, keşke en başta deneseydim😂😂
elifsrbs Melikeceylin ilk doğduğunda alışsın diye verdik o an tuttu ama sonrasında ne yaptıysak kabul etmedi. Şimdiyse sadece uyku modundayken emiyor ve uyuduğundan ağzından atıyor 🤦🏻♀️Emzik Veli nimet ama tutmayan çocuk tutmuyor işte 🥶
Bglm18 Melikeceylin benim kizimda ilk dogdugu zamanlar almamisti 2 aylık olunca aklıma geldi bidaha deneyim dedim verdim o an aldı nasıl oldu bende anlamadım 😊
Adadoga Melikeceylin benim kızımda tutmuyor her yolu denedim her türlü emziği aldım ama yok almadı🤦🏻♀️
Fatmauslu Melikeceylin bizimde aynı cnm ben zorlamiyorim istemezse almaz hem dış yapısını bozuyor ondan bence gerek duymadim