TugcEsila canm benim bebeğim o aşıdan sonra aralıksız 3 saat uyudu ve normalde ne gece ne gündüz uyuyan bi bebek değildir ama normal sonuçta aşılarda zayıflatılmış mikrop. Lakin ağır gelme diye birley yok öyle olsa sağlık bakanlığı tarafından onaylanmazdı. Rotavirüste çok twhlikeli bence yaptırılması gerekiyor benim oğlum 11 haftalık ben yaptırdım ki Diyetisyenim ben sağlık ocağında staj yapmıştım gücü yeten herkes az çok yaptırıyor dier aşılardan bi farkı yok ağızdan veriliyor ki bebeğin vücuduna girip vücut onu tanısın o hastalıkla karşılaşırsa savunmasız kalmayıp kendini savunabilsin die dier aşıları yaptırıp rotavirüsü yaptırmamak bana çok saçma geliyo aşılardaki genel mantık hepsinde de aynı sonuçta