Ummahan250820 6 bucuk aylık kızımda ıdrar yolu enfeksıyonu var gecıyor tekrar yenılıyor bugun doktorumuz cocuk nefrolojıye gıtmemızı onerdı aranızda gıden varmı nasıl muayene yapıyorlar nerelere bakıyorlar bılgı verırmısınız
BuseBlt Ummahan250820 yetişkin nefrolojisinde kan tahlilleri ile böbrek durumuna bakıyorlar, çocuk da da öyledir diye düşünüyorum tahlille bakarlar. Geçmiş olsun
marscicegi Ummahan250820 nefrolojiye gitmistik 4 sene önce ama sorun bobrek genişlemesiydi, ultrasonda bakmisti yanlış hatırlamıyorsam
marscicegi Ummahan250820 yok yok hamielleigimde böbrek genişlemesi çıktı ayrıntılı ultrasonda, normal Hline gelmiş olması lazımdı onun kontrolüne gittik