Eligulu bende ek gıda vermiyorum günde bi kaç kaşık yoğurt ya yer ya yemez. Sütümün kalitesini arttırdığım için ona yetiyor ve doyuyor o yüzden ek gıdayı reddediyor. 5 aylık bebeğe de sütün yettiğini göstermek çok zor olmasa gerek. Yeter ki emziren ve hamile anne sağlıklı kalorili iki öğününü yapsın. Altını çiziyorum rahatsızlanan ve bünyesi kaldırmayanlara lafım yok. Sürekli eleştirmekten vazgeçin. Kardeşim doktor ve ben onun bilgilerini aktarıyorum kendi hayatımda da uyguluyorum.