Tazeanne0134 NaimeYilmaz ben oğlum 16 aylıktı tuttum çok şükür sadece akşam 17 ve ezana kadar biraz zordu sorun yaşamadım ama bu sene 31+6 haftalık hamileyim deneyecem bakalım nasıl olacak
Momlife2 NaimeYilmaz ben gecen sene hamileydim çok basındaydı tutmayı denedim 2. Gün çık kötü oldum dayanamadım bu senede 4 aylık olacak kızım diğerinde 4.5 yaşında deneyemecegiö bile emzirdikten sonra elim ayağım titriyor
Aleycsr NaimeYilmaz çoklu besin alerji olan bebeğim var 6 aylık tutacağım Allah yardımcımuz olsun🤲🏻6 ayda 105 kilodan 67 e düştüm şu alerjik diyetten istesem bu kadar zatıflayamazdım tek sorun içten içe bitiyorum artık bakalım sonumuz hayır ola
Selenimo_ Tazeanne0134 bu haftalarda bebek besıne en cok ıhtyc duyar buyur gelişir. Küçücük masuma bunu yapmayın lütfen doğuma 7-8 hafta kalmış yani . Sonra tutarsnz borcunuzu.
Poetess Tazeanne0134 bi kaç gün deneyin rahatsız olmazsanız devam edin. Hiç bi şekilde bebeğinize eksi bi durum söz konusu olmaz
cikolatahurma Tazeanne0134 bende geçen sene tuttum 29 haftalık falan iken hiçte zorlanmadım hepsinide tuttum bebeğim hepte gelişimi önden gidiyordu hiç bir sorunlada karşılaşmadım şükür. Sonra borç olarak kalır çocuk doğduktan sonra çok zorlar .
Balyanaakannesiii Tazeanne0134 bebeğin en hızlı geliştiği dönem ve tamamen sizden besin alıyor sonradan tutması zor diye bu şekilde yapılmasını asla doğru bulmuyorum
Agness Mmrryy emzirme döneminde olanı dinledim . Eğer ; diyabet vs. Gibi bi rahatsızlığınız yoksa deneyebilirsiniz,bebeğinizi ve kendinizi gözlemler karar verirsiniz oruca devam edip etmemekte diyor . *Ayrıca sahurda tok tutan şeyler haşlanmış yumurta vs ile beslenmemizi, İftar ile sahur arasında 2.5 - 3 lt su tüketmeyi İftarda çorba ile baslayarak mideye yavaş yüklenmeyi . Aklımda kalan bunlardı. Yani bizlere bırakmış tutup tutmayayı ama tutarsak ne yapmalı ne yapmamalı diye açıklamış. Umarım geniş zamanda dinler karar verirsiniz.
Pumpkinmommy Şaka yapıyor olmalısınız. Uzmanlar 6 ay diyet dahi yapmayın diyor. 32 haftalık hamile arkadaş da deneyeceğim diyor. Siz iyi misiniz yahu? 30 haftadan sonra bebeğin en hızlı büyüyüp kilo aldığı dönemde düpedüz akıl tutulması yaşadım…😑
Poetess Pumpkinmommy benim geçen sene son ayıma denk geldi ve tuttum çocuğum 4160 kilo doğdu gayette sağlıklı idi. Hiç fire vermeden tutmuştum, bi rahatsızlığı yoksa anne adaylarının tutmalarını tavsiye ediyorum asla bebeğinize bişey olmaz.
Seherartsanat Pumpkinmommy katılıyorum ☝️ kesinlikle ne orucu ya çocuğunuz için ara verin kaza diye bişey var sonradan tutarsınız
Krmhzr Pumpkinmommy ben 16 haftalıkken tuttum heme hepsini çok şükür herşeyi normaldi bebeğimin ş Poetess bende o zaman 16 haftaliktim hepsini tuttum gayette sağlıklı doğdu bebeğim kontrollerine giderken de kilosu çok iyiydi
Ece011 Pumpkinmommy kesinlikle katılıyorum size. Dinimiz kolaylık tanımış kazası var ama zorlaştıran bizleriz resmen.
Pumpkinmommy Poetess O sizin bünyeniz belki de sizin şansınız. Ben 33 haftalıkken susuz ve aç olarak nst’te bağlandığımda bebeğimin kalbi çok düzensiz atıyordu. Ve doktorum susuz geldiğim için kızmıştı. Kusura bakmayın ama bu bencillik.
gokceyasss Poetess sizin böyle oldu diye başkasının böyle olacağı anlamına gelmez. Bu şekilde Tavsiye vermeniz bence hiç doğru değil. Olur da bebeğe bi şey olursa vebale girmiş olursunuz🙏
Bet6766 Poetess Poetess asla bir şey olmaz diye konuşmayın kimseye yanlış bilgi vermeyin. Size birşey olmamış olabilir ama her kadının bünyesi bir değil ve bu bir hamile kadın ise kimsenin sağlığını ve karnınızdakini tehlikeye atmaya gerek yok. Kendini bilen tutar elbet ama cesaret edemeyen tutmasın. Sonrada tutulur oruç. Önemli olan karnındaki
Tazeanne0134 Balyanaakannesiii bende sonuç ne olursa olsun tutacam diye bişe demiyorum sadece deneyecem sonuçta bende kendi çocuğu mu düşünüyorum demi emzirirken sorun olmadı ama bu süreçte deneyecem olmazsa zaten tutmayacam 🤷🏻♀️