Nnurhayat Merhaba anneler 2.5 yaşındaki çocuğumu pipete alıştıramadım ya ısırıyor pipeti yada oyun haline getirip suyu köpürtüyor siz nasıl alıştırdınız? (tüm içeçeklerini bardakla normal şekilde içiyor)
Egeanul Nnurhayat 14 aylıkken meyve suyunun pipetini ağzına soktum alttan sıktım ağzına meyve suyu gelince yutkunmaya başladı tadını sevince de çekmeye başladı kendiliğinden😇
Adakus1 Nnurhayat hiç su icmezdi kızımda pipetli suluk aldım hiç bişey yapmadım verdim eline ne hikmetse becerdi içti şimdi içeceklerini falan fazla fazla pipiet aldım herşeyi pipetle iciyor. Bardaklarda icebiliyor sorun yok şuan ama pipetle daha düzgün içiyor
Gozzde-89 Nnurhayat benim oğlumda 2,5 yaşında ve alışmadı asla istemiyor ağız içinde hassasiyet olabilir yemek seçme durumu var mı
Nnurhayat Egeanul bende o şekilde yapıyorum içiyor ama pipeti bardağın içine koyduğum an köpürtüyor yada pipeti ısırıyor 😊🤦♀️
Cennetkokulu Youtube da bebeklere pipet alıştırma videoları var onlardan izleyip yardım alabilirsiniz ben ordaki videolardan izleyip 1 günde alıştırdım kızımı 😊