duyguluu Anneler merhaba gece bez baglamalimiyim baslicam yarinda bazı anneler bağlamış bi hafta gunduz baglamamis tutma refleksi gelisiyormus sizce doğrumu napmaliyim bugun kizim cok işedi göstermek denemek istedim de
Berenikom Gündüz wcye yapmayı ogrendiyse gece altına çiş yapmaz. Bence başlarda gece takmalisiniz. Bende başlarda taktım ama şimdi takmıyorum. Sabah uyanır uyanmaz da wcye götürüyorum bayağı yapıyor
duyguluu Berenikom gunduz wc yapmiyor 2 gün denim dedim de bez taktim sanirim 2 bucuk yasa dogru baslicam gunduz öğretip gece bez takarım
duyguluu canparee 2 gün denim dedim nasıl tepki vercek bagladim bez cikardim falan derken sonraya biraktim 2 bucuk yasa dogru işedi hep üzerine su aktı dedi wc ye götürünce yapmadi az yarisini yapmisti üzerine yapip boule yani
canparee duyguluu gündüz öğretip gece bez takarsan gene kafası karışır ben komple çıkarmıştım ama genede sizin kararınız bir diğeri de ben 2 haftayı geçiyordu öğreteli hala bile tv ye oyuna dalarsa kaçırır çamaşırına yani öyle 3-5 günde bitmiyor 🤷♀️