1300nesli reflü yatağı kullanın. Ama çok yakında küçük gelecektir size. Dönmek isteyecek dönemeyecek vs. O zaman da reflü yatagını bebeğinizin yatagının altına koyun. Ben o şekilde yapmıştım. Eğimden dolayı gece daktilo gibi kızımı yatagın ayakucundan yukarı doğru çekiyordum ama 6-7 aylık olana kadar kullandım yine de. Kızımda reflü vardı ben mecburen kullandım ama her çocuk için gerekli. 2 yaşa kadar da yastık kullanmayın