Burcuburcuylz Kaldırırken kafasını beşiğin tahta ucuna çarptım 5 aylık birsey olmusmudur sizce suan gülüyor ağlamadı hiç hastaneye götürmeyelimyim lütfen yazın
Minisinannesiii Burcuburcuylz çok çarpmadiysaniz bişey olmamıştır emeklemeye başlayınca zaten kafasını çarpmadığı yer kalmiyo
Buse_5 Burcuburcuylz sen yine de götür lütfen ben duramam çıldırırım gözü çapaklandı diye hastane hastane gezdim valla
Nscaslan34 Burcuburcuylz aynı şey bnmde başıma geldi bugün masanın yan tahtasına çarptım cok üzüldüm 5 aylik ağlamadı pek ama. Hızlı mı vurdun
Burcuburcuylz Ayazinannesiii sanki biraz hızlı çarptı ya ilk defa oldu böyle birsey eşimde çalışıyor tekim çok telaş yaptım
Ceren_301121 Burcuburcuylz geçen sünnet oldu durmadı koyarken bende çarptım ama azıcık baya gözlemledim şükür bişey olmadı çok korkmuştum tahta beşik bizimkide
Badehandeyldz Burcuburcuylz hergün ablasından dayak yiyen oğlumu görseniz çocuk şans eseri yaşıyor 😒 biri 2,5 yaşında diğeri 10,5 aylık
Nurgokcee Burcuburcuylz gözlerinde şaşılık halsizlik kusma uyku hali yoksa bi problem yok diyorlar gözlemleyin deyip gönderiyorlar zaten gitseniz de
Tazeanne03 Burcuburcuylz sakin ol canım bende kucağıma alacam diye hamağın tahtasına vurmuştum biraz ağladı korktu sustu takip ettim bebeğimi bi sorun yoktu
Nesrincente Burcuburcuylz ay 14 aydan sesleniyorum 2 3 aydır o kdar cok dusuyor ki anlatamam o zamanlar mis gibi zamanlar şimdi kafasını nasıl carpıyor Bi gör korkma bişey olmaz