Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık süt alerjisi var balığa da yüksek derecede alerjisi çıktı. Doktorumuz bana sıkı diyet verdi süt ürünlerini yiyip içmiyorum balık kesinlikle yasak ama yediğim içtiğim bazı şeylerden midir bilmiyorum ama bebeğim sütümü bazen almıyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba süt alerjisi zamanla geçer mi neler yaşadınız bilgi verebilir misiniz bana 😟