Muhammedalim2020 Hanımlar 2 yaşında oglum var iştahı yok yemek yemiyor ne önerirsiniz lutfen fikir verin
Dondurmalikahve Muhammedalim2020 Yani kan değeri düşük olabilir vitamin değeri düşüktür geniz eti bademcik vardır başka bir sorun vardır ama kilosu çok düşük yüksek ihtimalle mama yazarlar.
puffthemagicdragon Vitamin eksikliği olabilir, kan değerlerine baktırın. Balık yağı ve karadut şurubu iştah açıyor diyorlar, onu da deneyebilirsiniz.
Muhammedalim2020 Dondurmalikahve evet mama yazdi kullaniyoruz ama bakalim baska şeyler var mı diye de sormak istedim
Dondurmalikahve Muhammedalim2020 Ne sorusu var acaba benim yeğeniminde kilolu bayağı düşük troid var mesela