Kızlar artık kafayı yicem gerçekten sabrım kalmadı oglun 20 aylık biz doktor tavsiyesi ile 4 aylıkken ek gıdaya başladık ama hala yeme proplemimiz ne yaparsam yapayım asla kahvaltı yediremiyorum. Bi çoöuk abur cubur yemez mi oda yok o tarzlarıda yemiyor. Kilo boy normal ama yeme düzenimiz yok. Yemek olarak ile azda olsa pilav şehriye çorba yogurtlu çorba yerse daha. Ya bana yanlız olmadığımı söyleyin yada lütfen bir iştah surubu faşan önerim artık gerçekten kaldıramıyorum.