Bostancemel Kızlar bebeğim 4 aylık oldu hangi kan damlasını kullanıyosunuz .. Memnuz olduğunuz ve yan etki yapmayan damla önerilerinizi bekliyorum
Eflininannesi- Bostancemel ocean kullanıyorum kakasinda pek değişim olmadı her gün bir defa kaka yapıyor. Beslenmeyi reddettiği az beslendiği zaman gün aşırı yapıyor. Hafif gazı var gibi ama sütten kaynaklı da olabilir damladan dolayı olduğuna emin olamıyorum.
Bostancemel Helpmee 4.ayda kullanmaya başlanıyo aile hekimliği verdi ama içinde paraben var kullanmıcam
pinkooo_02 Bostancemel bizede sağlık ocağı verdide ben almadım burdki anneler genellikle ocean microfer kan ilacından memnunlar içeri en temiz olan o markaymis bebeğim alerjisi varya o yüzden bende temiz deidker diye bunu aldım yarin kullacagim inşallah bir sıkıntı çıkmaz
Bostancemel pinkooo_02 bestiron ve newvit de koruyucu paraben vs yokmjş. Baya doktoe önerilerine baktım içeriği temiz olanlar bunlar burdada çoğu kişi bestiron demiş onu alıcam sanırım bende
Mimoza-kizim Bostancemel yani biraz arastirma yaptim sanirim icerigi en temiz olan ocean dı ben onu kullaniyorum