Balyanaakannesiii BirPatiSever doktorumuz locoderm krem vermişti onu sürünce o kızarıklar kayboluyor ama tamamen gitmiyo ara ara yine oluşuyor doktorunuza danısıp isterseniz bu kremi önerrim
Almondeyed BirPatiSever locoderm en ağır egzama için bir krem biz de kullandık ama kortizonlu bunlar geçici çözüm arkadaşlar krem bastiriyor ama kesmiyor kremi bırakınca.yine aynı..emziyorsaniz bi sut ürünlerini ve yumurtayı kesmeyi deneyin
Badehandeyldz BirPatiSever kortizonlu krem kullanıyorum. Yediği şeylere bağlı olarak artıp azalıyor ama geçmiyor
Badehandeyldz BirPatiSever evet kaşıntısını hafifletiyor. Belli bi yaştan sonra geçiyormuş ama benim çocuğumun tüm vucudunda var özellikle boyun bölgesinde çok rahatsız ediyor