Ymncn Hanımlar bugun kontrolum vardı hamileyim üstten göremeyince alttan bakalım dedi dr, vajinal ultrasonla bakıldı. Birkaç saat sonra yani öğlen hafif kanama başladı hala devam ediyor hafif bir şekilde. Bu durumu yaşayan var mı normal midir (6+3hafta)
Kocakgiller Ymncn bu haftalar cok önemli oyüzden ya acile gidin kanamam var deyin igne vururlar düşük önleyici yda doktorunuza hber edin. Benm hamileligim boyunca hc alttan bakmadilar sdce catı muayenesi oldgmda bakmsti onda benimde 1 gun 2 gun boyunca kanamam olmstu ama normal demsti doktorum senin ki oe dgl ama ilk 3 ay ck onemli
maysa-19 Ymncn geçmiş olsun bu haftalarda alttan bakılması iyi değil diyorlar.ciddi biseymi vardida buna gerek duydular
Ymncn Kocakgiller bende ilk kez alttan muayene oldum daha önceki gebelikte ne kanama ne bişey sıkıntı yoktu sabah kontrole gideceğim
Ymncn maysa-19 avrupa ülkelerinin çoğunda ilk haftalarda hep alttan bakıyolarmış araştıryorumda şimdi, sadece göremedi keseyi bebeği dış gebelik olmadıığından emin olalım dedi ondan baktı benim hiçbi şikayetim yoktu
Ryhangkce Ben hamileyken de alttan muayene yapmıştı ben doktora gitmeden biraz araştırmıştım alttan muayene de düşük tehlikesi oluyor falan diye doktorda göremiyorum alttan bakcam dedi olayı söyledim öyle biseyin olmadığını kanama olsa bile bı tehlike olmicagini söylemişti bı kaç açık renkte kan gelmişti ama fazla sürmedi çok şükür birşeyde olmadı bende
Ryhangkce Ymncn sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏 ama yanlışta yönlendirmek istemem herkeste farklı olabilir eğer hala devam ediyorsa bı uzmanin görmesinde fayda var 🤗
Banu- Ymncn hiç ilgisi yok. Bebek rahim içinde kesede. Rahim ağzı kapalı. Kanama ne ile ilgili bilmiyorum. Danışmanız lazım. Ama vajinal ultrasonun zararlı filan diyenler olmuş yok öyle bişey. Net görüntü alabilmek için 8. Haftaya kadar bana da vajinal ultrason ile bakılmıştı. Bebek yerleşirken kanama olabilir hatta beklemiş kan ise kahve tonları da olabilir. Herhalukarda doktora ulaşın.