16 nisanda dogdu benim olumda sadece anne sutuyle besleniyor 2aylik kontrolunde kilosu6300 boy 58cm.di sutun ilk baslarda fazla yoktu bir bucuk ay mama+meme ilerledik sonra cok su icmeye basladim sutum bebegime yettini dusundum hep piskolojik olarak buna inandim galactago damla kullandim cok sukur mamayi birKtik
Cigliklar atiyor kahkaha atip guluyor yan donmeyee basladi yuz ustu basini kaldiriyor salyeleriimiz cok var eller surekli agzindda gunduz uykularim hic yok sabah 5te mutlaka uyanir uyumaz daha boynu fazla tutmuyo 😔sallaniyo bakalim ilerleyen zamanda neler olucak...