ReyhaanKaran Kızlar 4 aylik bebeğim 10 gündür soğuk algınlığı yasiyor. Antibiyotik kullandık süresi dolunca kestim. Buhar da veriyorum. Ama öksürüğü geçmiyor ve balgam çıkaramıyor. Bir öneriniz var mı