FHKK Kızlar bu cuma Bim’e gelecek 33 aylık oğlum var artı yine bebeğim olacak almayı düşünüyorum, nasıl iyi mi almalımıyım kesin ?
Bebegim_28 FHKK inşallah bende alıcam bakalım 🤭trendyolda faln 250 civarıydı sonra bime geleceğini gördüm trendyolda 180 indirmişler
leopar FHKK ben 3 buçuk yıl önce aldım be inanılma seviyor kızım bizimki hem İngilizce hem de Türkçe her iki kızımda seviyor öneririm 🙏🏻
bencorapkadiniyim FHKK bende konya ankara severim eskiden hep gelirdim neresi keçi 🐐 ören Mamak Sincan eryaman yeniket Polatlı Pursaklar 😀 bütün semtleri yazdım.