Kızım 18 aylık hasta oldu doktora götürdüm boğazı kulağı kızarmış iltihap dedi ama hırıltısıda var antibiyotik de kullanıyorum 3. Gün oldu öksürük şurubu ventolin de verdi ama hala iyileşmedi şuan emziryorum hırıltısı var siz neler yapıyosunyz bu duurumda başına gelen var mı 😔