MinnakPanda 4.ayla birlikte ben de sallamaya başladım, halbuki kucağımda pış pışla uyurdu ne güzel, sallamaktan nefret ediyorum ben, hemen ayaklarım ağrıyor, uyku eğitimine başladım, çok şükür sadece başında bekliyorum yatsın diye bir haftadır böyleyiz bakalım, inşallah bozulmaz.. Tavsiye ederim kesinlikle.