Nurdankanat 15 mart.. dönüyor kafayı kaldırıyor ve kendini itmeye calısıyor gibi yapıyor ama suan tabiki nafile.. bazen yorulup aglıyor sırt üstü çeviriyorum yine ağlıyor dönmeye calısıyor😂 aşırı salya ve baloncuk var.. nerdeyse tüm yumrugunu ağzına sokmaya calışıyor.. birde degisik sesler cıkararak bizimle ve oyuncaklarıyla konusmaya calısıyor.. 4 aylık oldu ama gaz sorunu hala devam😞 2 gecedir hatta relaktazını bıraktırmıştı doktor uyuyamıyor gazdan:(