Hanımlar merhaba bebegımde yenıden gaz sorunu basladı yanı gaz mı hazımsızlık mı anlamıyorum. Anne sutu mu fazla gelıyor anlamıyorum , onerısı olan varmı ? 3 saatte bır emzırınce hızlı emıyor acıkıyor olabılır 2 saatte bır kac dk emzırmelıyım? Fızyolojık reflu vardı 4 aya kadar 2 saatte bır 10 dk emzırdım doktor tavsıyesı ıle .