Anneoluncaanladim o bebekler en fazla 1 yaşına kdr kucağımızda kalcak. Sonra ömür boyu bidaha bu günler anlar yaşanmcak. Tekrarı olmayan şeyler bunlar. Canınız nasıl istiyosa,bebeğiniz nasıl kabul ediyorsa öyle büyütün. Kimseyi takmayın. Mamayla büyüyen şişiyorda sütle büyüyen şişmiyormu. Elinzde olsa siz istemezmisniz sdce anne sütü alsın bebek. Kimseye kulak asmayın. Ben öyle istiyorm öyle büyütüyorum,ben doğurdum ben bakıcam.ben nasıl istersem öyle yaparım deyip kapatın çenelerini. Ben yapamadım siz yapın🙈🙈