Anneler bugün test yaptım bebek istiyoruz negatif çıktı saat 5 gibi yaptım akşam üzeri
Goguslerimde acayip ağrı var karnımda şişkinlik kasik agrisi da var akintim cok ama test negatif adette olmuyorum ki günüm geçti diyeyim negatif olup sonra pozitif çıkan oldumu 3 aylik igne kullandım o yüzden adet olmuyorum günü bittiği halde