NariNariKiminYari Nişanlıyken ve yebi evlendiğim dönemde baya bi çekmiştim o sıkıntıyı sonra özel doktora gitmiştim bir dünya para dökmüştüm ama nafile. Sizi çok iyi anlıyorum hayat kalitesi düşüyor. Sağlık ocağında bir doktor tavsiyelerde bulundu onun üzerine kadın doğumcum bir ürün verdi hamileyken bir de ben araştırdım sonra geçti şükür 8 senedir iyiyim arada oluyor çözümünü bildiğim için hemen yapıyorum.
tuvalete girmeden mutlaka dezenfekte ediyorum domestos yada kolonya ile( kolonya daha rahat oluyor fıs fıs sıkıyorum siliyorum sifonuda çekiyorum.)
mutlaka tahret alıyorum
iç çamaşırlarını60ta yıkıyorum ve %100 pamuklu olması baş şart yoksa anında kaşıntı yapıyo ordan anlıyorum pamuk olmadığını
kaşıntım ya da yanmam olduğunda 1 lt suyu 5-10 dk da içiyorum bir iki tuvalete çıkışta geçiyo geömezse paptya çayı içiyorum sabah akşam tüm rahmi temizliyo o
doktorumun önerdiği temizleme jeli winactive
umarım işe yararlar🥰