Ozlem2904 2ay 24gunluk bebeğim annemle görüntülü konuşuyorduk oğlum ellerini emiyodu ben ellerini ogreniyo kesfediyo diye karışmıyorum el emmesine ama annem ellerini çek ağzından alısmasin diyo. Ne yapacağımı şaşırdım
SeninAnnenBirMelektiYavrm Ozlem2904 ellerini her bebek emer bunda sıkıntı yok ama parmak emmesin o zararlı ona alışmasın. Annen onu demek istemiştir
Adaninannesi16 Ozlem2904 yok canım sıkıntı değil kızım 5aylık doktoru özellikle uyarmıştı ellerini çekmeyin elleriyle tanıyacak dünyayı diye, sadece bol bol temizle ☺️
istanbullugelin34 Ozlem2904 elkerini keşfediyo engel olmasın benimkide emiyo parmağını da emiyo 5 aylik oldu
Ozlem2904 SeninAnnenBirMelektiYavrm 2 elini yumruk yapıp ağzına sokuyor parmak emmiyor ama parmak emmesi niye kötü ki
SeninAnnenBirMelektiYavrm Ozlem2904 o alışkanlık yapıyor büyüyünce de buna devam ediyor ve baraktirmak çok zor. Dişleri de çıkınca yara oluyor parmakları
Aselveannesii @Ozlem2904 sürekli öyle derler,bu çocuk aç derler daha aldırış etme. Oral döneme giriyorlar herşeyi ağzı ile keşfetmeye çalışıyor demişti doktorumuz.zamanla bırakıyor kendiliğinden
Tugce Ozlem2904 4 aydan önce hiçbir bebek hiçbir şeye alışamaz. Çünkü beyni öyle bir kayıt alamıyor. Haklısınız ellerini keşfediyor. Bırakıyorlar sonra zaten
eceunverkanra Ozlem2904 Ellerini kesfediyor ve engellenmesi gereken bir durum değil☺️Tamamen gelisiminin bir parcasi hatta ellerini kesfedilmesine izin verilmesi gerekiyor bu cok onemli hic engellemeyin tadini cikarsin 🥰