Sahfat bende nerdeyse 1 buçuk ay silikonla emzirdim, damağı kuvvetlenince mememi tutturdum. Birkaç kez tuttu bıraktı tuttu bıraktı ama pes etmedim. Sonra bi gün aniden tuttu o gün bugündür silikonu bırakmış olduk. Ama silikonla birlikte biberon ve emzik reddide yaşadım 🥴