Zeynebinannes Bebeklerinizi ne zaman kendi odasında yatırmaya başladınız 🤔 doğru zaman kaç aylık veya kaç yaşında olmalı kızım 8 aylık olmak üzere sepet beşik de yanımızda yatıyordu artık sığmamaya başladı odası hemen karşımızda 8-8:30 da uykuya geçiyor sonrasında bir kez ağladığı olabiliyor . 12-7 arası kesintisiz uyur çok çok arada 4-5 gibi uyandığı olur geri uyur yinede biraz tedirginim
gocebebirbayan Zeynebinannes 14 aylık kıyamıyorum 😢 eşim de yok zaten beraber yan yana yatıyoruz o anne yanı beşiğinde tabi. Şimdi ikinci de olacak. Ayırsam çok çok kıskanacak. İkisini bir ayırcam sanırım diğeri de az büyüdüğünde
Zeynebinannes gocebebirbayan evet siz bu durum da çok haklısınız herhalde ikinci bebeğim olsa bende bu şekilde yapardım vicdan yapıp 🤗
Seymao Benimde 1 yasinda bebegim kiyamiyorum ayirmaya , ne yapmaliyim hic bilmiyorum canim. Anne yani besiginde yatiyor sabah uyanip pitir pitir geliyor. Cok guzel bu halleri. Diyorum büyücek ve bidaha bu halleri olmayacak tadini cikarayim