Ryhangkce içinizi ferah tutun inşallah bir sorun yaşamazsınız. Ben özelde arkDaşım devlette kürtaj olmuştu ben hiç bişey hissetmedim uyutuyorlar çünkü. O olduğu gibi hissetmiş uyutmamışlar yanına gitmiştim o zaman benim gibi değildi çok zor geçti dedi hatta onun çocuğu olmasına rağmen tramva olmuştu çok etkilenmişti.