Bende kucuk su kabarciklari gibi seyler cikti iki uc tane saglik ocagina gittim alerjiye benziyo dedi ilac yazdi simdi ayni kabarciktan 6 aylik oglumun ayak tabaninda da var cok korkuyorum uyuz olmasindan hastaneye gitsem cildiyede randevu yok acil doktoru bakarmi anlarmi ?