Merhaba güzel anneler. Bir şey sormak istiyorum linç tayfa uzak dursun lütfen. Bebeğim 4.5 aylık atak dönemi bitince uyku eğitimi vermek istiyorum ama hırpalamadan. Sizler nasıl verdiniz? Ben uyuturken çok ağlıyor uyku aralıklarını takip ediyorum rutinimiz var ama artık ona da üzülüyorum derin uyuyamıyor. Kesinlikle ağlatmak istemiyorum ferber yöntemi gibi bir yöntem değil yumuşak yumuşak nasıl uyku eğitimi verilebilir. Deneyimli anneler basıl yaptığınızı anlatırsanız çok memnun olurum.